Saturday 16 April 2011

about me

Kelahiranku
Pada tanggal 5 jun 1992 aku telah dilahirkan di dunia ini...kalau aku xsilap wktu tu pkol 12.05 pagi mak aku ckp...mcm xcaya ja kan :))...apa2 pown aku ucapkan terima kasih bnyk2 kat mak ayah aku kerana telah menjaga aku selama  ini..aku berjanji aku akan menjadi anak yang baik n mendengar ckp org tua...ceewahh ;))..ades lupa plak..nama diberi haslizawati :D..ayah aku ckp asal nama aku hasliza ja..tp dya ckp masa nk daftar tu nmpk mcm xelok so ditambah la wati tu..so jd la haslizawati...adoi..panjang sudah nama aku..kalau x pendek je..apa2 pown aku bersyukur sngt kerana mempunyai nama yang diberi oleh org tua ku..

About me ???
aku ny jenis yg agak degil n agak manja..heheee..walaupon anak sulung aku ttp mnja ngn mak aku..bg aku family aku adalah segala2 nya..aku ada 4 adik beradik...aku ny agak garang ngan adik2 ku..mereka selalu menjadi mangsa cubitan ku ...erkk.jahat ka aku :-S..maigod..apa2 pown aku cubit adik2 ku itu time diorang ada wat salah ja ..sbb ngn mak aku diorg xtakot..diorg juz takot ngn aku n ayah ja..hahahaa...
aku ny jenis simple je orangnya..aku xska dikongkong n mengongkong...aku ny jgk jenis yang happy go lucky..tp pelik la aku punya mood mudah berubah-ubah..aku pown xtaw napa..ades da bnyk la ckp pasal diri sendiri plak:))..

aku buat blog ny sbb aku nk isi kekosongan hidupku yg selalu keseorangan tanpa teman..so kepada sesiapa yg terjumpa blog ny..aku ucapkan tahniah anda telah berjaya :D..sekian wasalam....

No comments:

Post a Comment