Monday 18 April 2011

aku inginkan diri mu

kenapa kau seperti org asing skrg..
kenapa kau berubah dgn begitu mudah sekali..
aku rindukan gelak tawamu..
aku rindukan senda guraumu..
senda gurau yg selau menghiburkan aku..
aku inginkan dirimu..
yg dulunya sentiasa menemaniku dikala ku kesedihan..
kenapa kau berubah sebegini rupa..
apakah salah ku besar..
adakah kerana salah faham yg kita sama2 cetuskan
sayang..kembalilah kau seperti dulu..
jadilah seperti insan yg telah ku kenali lama dulu..
aku rindukan dirimu..

kini disaat ku kerinduann..
hnya air mata penemanku..
titipan kirimanmu skrg hnya sekadar mengalirkan air mataku..
rindunya aku pada dirimu yg dulu..

dimanakah dirimu yg penyayang..
dimanakah dirimu yg peramah..
dimanakah dirimu sbg penghibur di kala sepi
dimanakah????

mengapa kau jd sebegini rupa..disaat aku mula menyayangimu..
disaat pintu hati ku buka untuk mu...
andai aku hanya memberi tekanan pada mu..
mengapa tidak kau katakan padaku sejak dahulu..
setelah hatiku kau curi baru kau khabarkannya..
sayunya ku rasa..

andainya aku pembawa duka..
andainya aku bukan untuk mu..
aku rela mengundurkan diri..
demi kebahagiaan mu..

salam rindu dari ku

No comments:

Post a Comment