Friday, 29 April 2011

Merapu sudah

hari ny aku da  nk blik lgkawi..hmmm..nmpknya xsempat la jgk aku jmpa dya sebelum aku blik...uwaaa..sedihnya...awak saya rindu awak..saya syg awk..awak jga diri elok2 taw..nnty g jln2 kat srwak jgn nakal2..blik dr serawak tu awk nk g keja kat perak plak..ades..sedihnya...ingt da g perak tu pon jgn nkal2..kalau sy twu awak nakal siap awak..saya piat2 telinga awak tu smpai mrh..awak blik dr perak nnty saya tggu awak dtg lgkawi taw..1 g bila dtg lgkawi tu jgn lupa bawa hadiah besday saya :))..walaupon hr2 awk kol sy, ckp dgn saya...saya ttp rindu awak..rasa mcm xpuas je ckp..ngee xD..penyakit angau ka ny :O...maigod bahaya x penyakit ny??? :p...mcm2 eh saya merapu ny...ades..sdh2 le kot sikit2 kan..wat panjang2 pown bknnya ada apa..

No comments:

Post a Comment